NOTIUNI FUNDAMENTALE DE IGIENA

Organizat de Camera de Comert si Industrie Prahova in colaborare cu SC Anghelache Forma Curs SRL, avizata de Ministerul Sanatatii – Directia Generala de Asistenta Medicala si Sanatate Publica si de Ministerul Educatiei si Cercetarii Stiintifice sa realizeze programe de instruire privind insusirea Notiunilor Fundamentale de Igiena.

Atestarecertificat eliberat de Directia de Sanatate Publica Prahova si este valabil 3 ani de la data examenului.

Cursul este obligatoriu pentru persoanele care lucreaza in urmatoarele domenii:

  • Servicii de productie,  depozitare,  transport  si  comercializare  a alimentelor,  inclusiv  alimentatie  publica  si a colectivitatilor;
  • Servicii de curatenie in unitati de asistenta medicala, colectivitati de copii si tineri, unitati de cazare ( hoteluri, moteluri, cabane, etc. );
  • Productia si distributia apei potabile, productia apei imbuteliate;
  • Servicii de ingrijire corporala ( cosmetica, frizerie, coafura, manichiura, pedichiura, masaj, etc. );
  • Servicii tip dezinfectie, dezinsectie, deratizare.

Durata cursului: 1 zi ( nr. de ore este in functie de modulul solicitat de catre participanti).

Costul cursului:

  • 120 lei,  (TVA inclus); membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul

RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

Adaptarea Vânzării La Stilul Clientului

Organizat de Camera de Comert si Industrie Prahova impreuna cu Mentor Training

Atestare: certificat eliberat de Mentor Training

Scop: Identificarea rapidă a stilului de comunicare al clientului, adaptarea la acesta şi dezvoltarea unei comunicări eficace pentru obţinerea satisfacţiei clientului şi vânzării.

Cursanţii vor identifica cum iau clienţii decizii şi cum le schimbă sau păstrează, cum să influenţeze luarea acestor decizii.               

 

Obiective de instruire:

La finalul cursului participantii vor:

•Putea enumera cele patru Stiluri Sociale™ si trasaturile psihometrice ale acestora

•Putea identifica comportamental cele patru stiluri dupa elemente de verbal si non‐verbal

•Putea enumera particularitatile comportamentale: cum iau deciziile si cum le pastreaza

•Putea adapta vanzarea în functie de preferintele Conducatorului, Analiticului, Amiabilului si Expresivului

•Identifica propriul stil social, preferat în comunicare, si stilul colegilor

  •Intelege avantajele unui comportamentasertiv

 

 

 

 

 

Activitatea

Durata

Metoda

Observatii

 

 

Stiluri Sociale™ I

 

 

20 min

 

 

Discutii

Participantii vor cunoaste fundamentele modelului explicativ dezvoltat de PHD David W Merrill, destinat cresterii eficacitatii individuale in comuncarea reala cu ceilalti

 

 

Chestionar individual

 

 

20 min

 

 

Chestionar

Cursantii vor completa un chestionar care le va identifica preferintele proprii in comuncare respectiv Stilul Social personal, cu implicatii in adaptarea la ceilalti comunicatori

 

 

Stiluri Sociale™ II

 

 

35 min

Prezentare +discutii

Cursantii vor întelege si putea enumera elementele de verbal si non‐verbal particulare fiecarui stil,cum sa le caute, sa le perceapa si sa adapteze comunicarea la acestea

Pauza de pranz

40 min

 

 

 

Energizer

 

10 min

 

Joc de grup

Participantii vor avea un mini‐atelier de relationare in echipa

 

Stilurile Sociale™

exersate

 

 

90 min

Atelier cu joc de rol pe echipe

Se va realiza o sesiune de aplicatii practice a modelului, cu scenarii de genul: vanzare catre grup de decidenti din firma, catre sot‐sotie, catre un indecis; si scenarii propuse din sala de catre cursanti

Pauza

10 min

 

 

Dezvoltare de abilitati

 

60 min

Atelier cu joc de rol

Participantii vor aplica metoda in jocuri de rol in triade, cu scenario si feedback propuse de cursanti (din activitatea proprie)

Recapitulare curs

 

20 min

joc

Fiecare cursant va evidentia ce anume l-a motivate si va pune in practica

Diploma

10 min

 

Cursanţii vor primi un certificat de participare

Evaluare curs

20 min

chestionar

Anexa chestionar evaluare trainer & curs

             

Trainer: Radu Nechita - Radu Nechita ‐ licentiat LIFO® si Human Synergistics®, are experienta certificata în managementul echipelor de vanzari, tehnici de comunicare si negociere, sisteme de vanzare, sisteme manageriale, cultura organizationala obtinuta în companii multinationale: din 2001 pentru ING Romania si 2005 CitiBank, apoi MENTOR Training. Peste 500 de cursuri sustinute in cariera, cu peste 5500 de participanti. Programe de antrenare manageriala cu peste 400 de manageri de linie si de mijloc sustinute in ultimii 16 ani.

Tariful instruirii: este de 350 lei/pers (plus TVA).

Oferta speciala pentru Dumneavoastra!

2 + 1 gratis: In cazul participarii a 2 persoane de la aceeasi firma, a 3-a persoana beneficiaza de gratuitate, deci, platiti 2 si instruiti 3.   

Activităţile de instruire se vor desfăşura in intervalul orar 9:00 – 17:00. Se asigură materialele suport pentru derularea instruirii, catering, coffee break.

La finalul activitatii de instruire participantii vor primi certificat de participare.

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

AGENT DE TURISM - GHID

Cod N.C.: 5113.3.1

Tip curs: autorizat, calificare

Atestare: certificat de calificare eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

  • Obiective exprimate in competente profesionale, tematica (conform standard ocupational / standard de pregatire profesionala): Lucrul în echipă și asigurarea normelor SSM și SU
  • Prospectarea pieței turistice și promovarea produsului turistic
  • Oferirea informațiilor de interes turistic
  • Comunicarea în limba straina
  • Întocmirea schiței primare a activităților turistice
  • Întocmirea programelor turistice și a analizelor de preț aferente
  • Administrarea și transmiterea documentelor
  • Coordonarea activității turistice și derularea activităților administrative
  • Valorificarea produsului turistic și a polițelor de asigurare
  • Încheierea contractelor cu prestatorii de servicii și clienții
  • Întocmirea programelor opționale și gestionarea fondurilor aferente
  • Asigurarea unui climat favorabil turiștilor și a formalităților la trecerea frontierei
  • Operarea cu valută și cu cărți de credit
  • Elaborarea raportului final
  • Urmărirea efectuării plăților și întocmirea situațiilor financiare

Durata: 1080 ore

Program de desfasurare: de luni pana joi, orele 16:30 – 20:30

Conditii minime de participare:  invatamant liceal cu diploma de bacalaureat

Costul cursului:

  • 1000 lei, persoane fizice
  • 1200 lei persoane juridice; membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia:  partea teoretica la sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8, partea practica la agenti economici (restaurante).

CALENDAR CURSURI

IANUARIE 2018

Denumire curs

Perioada propusa

Inspector resurse umane

22.01 – 16.02.2018

Arhivar

29.01 - 02.03.2018

Auditor in domeniul calitatii

29.01 – 06.03.2018

Formator

29.01 – 23.02.2018

Responsabil gestionare deseuri

30.01 – 31.01.2018

Limba engleza

in functie de inscrieri

Vanzator

in functie de inscrieri

 


Obs:

  • Perioadele de desfasurare ale cursurilor pot fi modificate in functie de inscrieri sau la cerere
  • Pentru intreaga oferta de cursuri oferita, consultati Portofoliu cursuri
  • La cerere se pot organiza si alte cursuri care nu sunt prevazute in program

 

HAIR STILIST (COAFURA)

Curs organizat de CCI Prahova, derulat prin si in colaborare cu BES’t Beauty Center din cadrul BES’t Academy

Tip curs: autorizat, calificare

Atestare: certificat de calificare eliberat de Ministerul Educatiei Nationale si Ministerul Muncii si certificat de competente

Structura: Cursul se structureaza pe 8 module;

Durata cursului este de 6 luni (720 de ore: 240 ore-teorie; 480 ore-practica);

Derularea cursului:  2 zile pe saptamana (intre orele:10.00-14.00);

Costul cursului :

  • este de 3000 Ron (in sase rate lunare, prima rata de 700 Ron la inscriere, 5 rate a cate 460 Ron in fiecare luna pana la terminarea cursului);
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Materiale de formare: Cursantii vor primi din partea firmei urmatoarele produse de lucru:

  • cap de papusa cu par natural
  • trusa formata din (foarfeca, piepteni, perii)
  • produse Bes profesionale.

Capul de papusa si trusa vor ramane cursantilor dupa terminarea cursului.

Conditii acces: La acest curs sunt admise persoane care au implinit varsta de 16 ani, absolvente a 10 clase sau scoli profesionale.

Locatia:  partea teoretica la sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8, partea practica la BES’t Beauty Center din cadrul BES’t Academy.

 

ARHIVAR

Cod COR: 441501

Tip curs: autorizat A.N.C., initiere

Atestare: certificat de absolvire eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Cursul de Arhivar este obligatoriu conform art. 31 din Legea Arhivelor Nationale, nr.16/1996, fiecare organizatie publica sau privata are obligatia sa isi organizeze un compartiment de arhiva, administrat de personal specializat si responsabil in probleme de arhiva ce va fi format in acest sens.

Cursul se adresează persoanelor care fie ocupa functia de arhivar sau indeplinesc atributii pe linie de arhiva la nivelul unei organizatii si doresc sa-si actualizeze cunostintele/sa-si perfectioneze pregatirea profesionala, fie persoanelor care doresc sa-si dezvolte competente in acest sens.

Cursul va fi susținut de către lectori specializați în acest domeniu, având atât module teoretice cât și practice, în vederea dezvoltării competențelor necesare meseriei de arhivar. Programul de formare este proiectat să satisfacă atât cerințele instituționale de formare continuă și dezvoltare de competențe, cât și nevoile individuale de pregătire în domeniu, în concordanță cu legislația și standardele în vigoare.

Competențe dobândite:

  • Redactarea nomenclatorului arhivistic
  • Gestionarea fondului documentar
  • Prelucrarea documentelor
  • Utilizarea informațiilor din documente
  • Conservarea arhivei în depozit
  • Aplicarea normelor de sănătate și securitate în muncă și de prevenire a incendiilor

Condiția de acces: studii medii.

Durata cursului: 120 de ore (40 de teorie și 80 de ore de practică) - de trei ori pe săptămână începand cu orele 16.30.

Costul cursului:

  • 800 lei / persoana.
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Mod de plata: 2 rate

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

TEHNICIAN MASEUR

Curs organizat de CCI Prahova, derulat prin si in colaborare cu BES’t Beauty Center din cadrul BES’t Academy

Tip curs: autorizat, calificare

Atestare: certificat de calificare eliberat de Ministerul Educatiei Nationale si Ministerul Muncii si certificat de competente

Structura: Cursul se structureaza pe 5 module;

Durata cursului este de 6 luni (1080 de ore: 360 ore-teorie; 720 ore-practica);

Derularea cursului:  3 zile pe saptamana (intre orele:10.00-14.00);

Costul cursului este de 2400 Ron (in sase rate lunare, prima rata de 700 Ron la inscriere, 5 rate a cate 340 Ron in fiecare luna pana la terminarea cursului); Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Materiale de formare: Cursantii vor primi din partea firmei urmatoarele produse de lucru:

  • echipament de lucru (format din pantaloni si bluza)
  • produse consumabile (uleiuri ptr. masaj, creme)

Dupa terminarea cursului echipamentele de lucru raman cursantilor. 

Conditii acces: La acest curs sunt admise persoane care au absolvit 12 clase sI au diploma de bacalaureat.

Locatia:  partea teoretica la sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8, partea practica la BES’t Beauty Center din cadrul BES’t Academy.

CADRU TEHNIC CU ATRIBUTII IN DOMENIUL PREVENIRII SI STINGERII INCENDIILOR

Cod COR:  541902

Tip curs: autorizat, perfectionare cu recunoastere nationala

Atestare: certificat de absolvire eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente; Cursul va ofera dobandirea cunostintelor si tehnicilor in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor si se desfasoara potrivit programei avizata de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU).

Obiective exprimate in competente profesionale (conform standard ocupational):

  • Aplicarea prevederilor legale referitoare la sanatatea si securitatea in munca
  • Aplicarea normelor de protectie a mediului
  • Planificarea activitatii de aparare impotriva incendiilor
  • Organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor
  • Monitorizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor
  • Elaborarea documentelor specifice activitatii de aparare impotriva incendiilor
  • Instruirea salariatilor in domeniul apararii impotriva incendiilor
  • Controlul modului de respectare a masurilor de aparare impotriva incendiilor
  • Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice

Durata: 136 ore, se desfasoara pe parcursul a 5 saptamani

Conditii minime de acces la curs:

  • Varsta minima 18 ani
  • Absolvent de liceu, cu sau fara diploma de bacalaureat
  • Apt pentru a desfasura activitati specifice ocupatiei Cadru tehnic cu atributii in domeniul PSI (dovedit prin adeverinta medicala eliberata de medicul de familie)

Costul cursului:

  • 550 lei, membrii CCI Prahova beneficiaza de un discount in functie de nivelul cotizatiei
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Mod de plata: integral sau in 2 rate, prima rata inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8

SUDOR  ELECTRIC

Cod N.C.: 7212.1.1

Tip curs: autorizat, calificare

Atestare: certificat de calificare eliberat de MMFPS si MECT si certificat de competente

Cursul de calificare de nivel 1 – Sudor Electric – face parte din domeniul de pregatire constructii de masini, mecanica fina, echipamente si aparatura.

Persoanele calificate in aceasta meserie sudeaza sau decupeaza piese metalice cu ajutorul surselor de caldura (arc electric sau alte procedee) prin taiere, topire; asambleaza piese metalice prin fuziune; confectioneaza forme pentru turnarea metalelor; confectioneaza si repara articole din tabla. Sudorul realizeaza lucrari de imbinari nedemontabile prin diverse procedee de sudura, pentru obtinerea unei game variate de produse, folosind utilajele si echipamentele specifice tehnologiei de sudare indicate in documentatia tehnologica.

Obiective exprimate in competente profesionale, tematica (conform standard ocupational / standard de pregatire profesionala); tematica:

  • Aplicarea prevederilor legale referitoare la sanatatea si securitatea in munca si protective a mediului
  • Aplicarea procedurilor de calitate: identificarea metodelor de sudura pentru a raspunde cererii de calitate
  • Organizarea locului de munca
  • Intretinerea echipamentelor de lucru: intretinerea pe termen scurt si lung a echipamentlor
  • Identificarea SDV-urilor si a echipamentelor de sudare: alegerea corecta a aparatului si a tipului de sudura
  • Pregatirea operatiei de sudare: operatii necesare pentru a obtine sudura dorita
  • Executarea lucrarilor de sudare cu arc electric si prin presiune
  • Manipularea reperelor si a pieselor sudate

Durata: 360 ore (aprox. 2,5 luni) de pregatire teoretică si pregatire practică realizata in unitati economice specializate de profil.

Program de desfasurare: de luni pana joi, orele 16:30 – 20:30

Conditii minime de participare: invatamant obligatoriu (10 clase) si calificare profesionala prin invatamant profesional – scoala profesionala sau programe de formare profesionala in sistemul de formare profesionala a adultilor

Costul cursului:

  • 800 lei / persoana
  • Taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Membri CCI Prahova beneficiaza de discount in functie de nivelul cotizatiei pentru care au optat.

Locatia:  partea teoretica la sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8, partea practica la firme de profil

SALARIZARE

Tip curs:  Program de instruire

Atestare: certificat de participare eliberat de Camera de Comert si Industrie Prahova

OBIECTIVE & TEME

  • Calcul salarial - contributii angajat si angajator, calcul deduceri personale, concedii de odihna efectuate in plus sau neefectuate;
  • Calcul salarial - concedii medicale initiale, concedii medicale in continuare, suprapunere concedii medicale, concedii medicale care nu se impoziteaza;
  • Calcul salarial - accidente de munca si boli profesionale;
  • Generarea declaratiei "112".

Temele sunt prezentate pe larg in anexa atasata.

ADRESABILITATE CURS:  Cursul se adreseaza specialiştilor din departamentul salarizare, resurse umane, contabilitate sau alte departamente care doresc să aprofundeze cunoştinţele în domeniul salarizării.

Tematica cursului va fi abordata într-o manieră interactivă cu multe exemple practice și studii de caz incluzând totodată referiri la legislația aplicabilă

DURATA CURSULUI este de 5 zile, incepand cu orele 16,30.

TARIFUL INSTRUIRII:  350 lei/pers (plus TVA).

OFERTA speciala pentru Dumneavoastra:

Absolventii care au urmat cursul de Inspector Resurse Umane in cadrul Camerei de Comert si Industrie Prahova beneficiaza de reducere de 20 % din tariful instruirii.

Mod de plata: integral, inainte de inceperea cursului

Platile se fac in lei, la sediul CCI sau in contul RO46RNCB0205044858750001, deschis la BCR Ploiesti

Locatia: sediul Camerei de Comert si Industrie Prahova, str. Cuza Voda, nr.8