Workshop “Luarea deciziei – esența funcției de conducere”

Marți, 28 Februarie 2017, Camera de Comerț și Industrie Prahova în parteneriat cu Patronatul pentru IMM-uri Prahova și firma Exelo Training & Development din București  a organizat un workshop inovativ dedicat oamenilor de afaceri și denumit “Luarea deciziei – esență funcției de conducere”.

Evenimentul desfășurat la sediul CCI Prahova, sala Europa,  a avut că obiectiv informarea mediului de afaceri despre tehnologiile digitale aplicabile în piață unică europeană cu ajutorul unui produs nou, administrat de firma EXELO ,denumit “Simulatorul de Business” .

Acesta este o platforma online care simulează provocările operaționale ale unei organizații și testează abilitățile de business ale participanților reprezentând o aplicare a abordării moderne a educației prin intermediul jocului.

Într-un context puțin predictibil, competitiv și cu nenumărate variabile, luarea deciziilor de management se poate dovedi un demers dificil. Folosind un instrument modern și interactiv de management aplicat, s-au putut  construi strategii, s-au  luat  decizii, s-au angajat oameni, într-un cuvânt s-a înfruntat competiția  în mediu virtual pentru a putea ulterior în mediul real să se  realizeze proiecte profitabile.

Totul s-a întâmplat online, conform unui scenariu definit împreună cu trainerul și în parametri foarte apropiați de provocările unei afaceri reale. Cu ajutorul Simulatorului de Business se pot lua decizii, fără să fie nevoie să se plătească costurile greșelilor de management din viața reală.

La workshop au participat 20 de persoane reprezentante ale mediului de afaceri prahovean și reprezentanți ai: Prefecturii Prahova, Patronatului pentru IMM-uri Prahova și Universității de Petrol Gaze Ploiești.

Evenimentul a debutat cu o prezentare a platformei și a unui scenariu: 4 companii tinere care se află în competiție în aceeași piață. Membrii echipelor au avut că tema să găsească cele mai bune soluții pentru a convinge un investitor strategic să le aleagă pentru următoarea lui investiție.

S-a lucrat interactiv, participanții au avut ocazia să aplice practic noțiuni de management, să înteleagă mai bine structura unei organizații și importantă elaborării de  strategii, planificarea obiectivelor strategice, lucrul în echipa, importantă leadership-ului, luarea deciziilor în condiții de presiune, cum să gestioneze schimbarea și stresul sau cum să delege eficient.

Fiecare dintre participanți a avut ocazia să-și asume un rol în echipa împreună cu care a proiectat destinul unei companii pentru o perioada (virtuală) de doi ani .La finele celor doi ani am făcut împreună bilanțul firmelor.

La finalul jocului, toți participanții au fost felicitați pentru rezultate, au primit diplome de participare și au apreciat experiența că fiind una extrem de folositoare.

Consideram că “Simulatorul de Business” este o metodă de învățare inedită care provoacă participanții indiferent de experiență lor managerială și de business să comunice, să ia decizii și să-și asume responsabilități.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Scroll to Top

Caută