Competiția «PRODUSUL ANULUI® » demarează în aprilie : Consumatorii romani vor premia produsele inovative ale anului

În luna aprilie demarează a noua ediție anuală a studiului “Votat Produsul Anului®”, cea mai mare competiție a bunurilor și serviciilor de larg consum din lume.

Până pe 15 martie, companiile din România își pot inscrie în competiție produsele lansate în ultimele 18 luni, iar minim 4000 de consumatori români vor evalua și vota cele mai inovative produse și servicii din România.

Într-o mare de produse la raft, unele dintre ele atrag atenția mai mult decat celelalte.

“Votat Produsul Anului®”  este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări.

“Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovația” este un timbru roșu, extrem de vizibil printre produsele și serviciile din retail și nu numai. Este un timbru pe care îl pot purta doar produsele noi, ce au fost votate de către consumatori, care au adus în viața acestora o inovație recentă.

51 % dintre consumatorii din mediul urban* cunosc această etichetă și peste 80% declară că probabil ar cumpăra un produs ce o poartă.

Timbrul roșu “Votat Produsul Anului®” diferențiază produsele și serviciile inovative în retailul românesc

catre articolul din Mediafax

închide Panel