Telekom încearcă să reducă efectele problemelor tehnice din 5 martie
epa06552780 The Deutsche Telekom Logo is visible on top of the company's headquarters prior to the start of the company's annual press conference, in Bonn, Germany, 22 February 2018. EPA/JOERG SCHUELER

Telekom România va oferi clienţilor, pentru nefuncţionarea serviciilor mobile din data de 5 martie, reduceri la factură, credit suplimentar la cartelă şi alte beneficii suplimentare anunţat compania într-un comunicat.

Abonaţii Telekom vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie, drept compensare pentru problemele tehnice întâmpinate pe 5 martie.

Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul se vor aloca în mod automat.

Începând cu 2 aprilie, toţi clienţii cu abonament Telekom vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date nelimitate naţional, valabile 30 de zile, pe care vor putea să le activeze oricând, până la sfârşitul anului.

către articolul din România Liberă

închide Panel