5 recomandări pentru firmele orientate spre consumatori

Consumatorii îşi doresc experiențe extrem de personalizate, în timp real, drept urmare, companiile orientate spre consumatori, în special cele din retail, trebuie să-și schimbe modul în care își transformă afacerile și să facă pași îndrăzneți pentru a rămâne relevante pentru cei care utilizează date și tehnologii inteligente, conform cercetării EY FutureConsumer.Now.

Puțini sunt cei care pot anticipa modul în care va acționa viitorul client, un lucru însă este sigur pentru organizațiile care se confruntă cu noul tip de consumatorii: a nu adopta nicio schimbare nu este o opțiune, este o cale directă spre dispariție. Liderii de astăzi modelează comportamentul clienților, încercând să-i integreze tot mai mult în propriul lor ecosistem, bazâdu-se în primul rând pe o calitate superioară a serviciilor și pe utilizarea inteligentă a datelor”, declară Cristian Cârstoiu, Partener, Departamentul de Asistență în Afaceri, EY România.

Spre exemplu, Walmart – cel mai mare retailer „brick & mortar” a fost și cel mai îndrăzneț în a-și diversifica modelul de afaceri și a se adapta noilor trend-uri. La evenimentul Walmart Associate and Shareholders Meeting din iunie 2018, CEO-ul Doug Millon s-a referit la organizația pe care o conduce ca fiind o „companie de tehnologie”, deloc surprinzător până la urmă, dacă ne uităm la succesul înregistrat de inițiativele de comerț electronic și de îmbunătățirea experienței clientului.

continuare articol

închide Panel