Ce trebuie să facă magazinele online pentru mai mulţi cumpărători din generaţia Millennials

Generația Millennials este cea care, în prezent, are cea mai mare putere de cumpărare dintre toate generațiile, cheltuiește cel mai mult și va avea un impact economic major în industriile de retail, banking, telecom, asigurări, sănătate, media etc. Ce trebuie să facă afacerile pentru a atrage cât mai mulţi cumpărători din această generaţie.

Cheltuielile cu tehnologiile și serviciile care permit transformarea digitală a proceselor de business, a produselor și companiilor sunt estimate să atingă aproape 2 mii de miliarde de dolari în 2022, la nivel global, potrivit unui studiu realizat de International Data Corporation. În același timp, un studiu coordonat de The Economist Intelligence Unit arată că, în 2019, 83% dintre companii vor majora investițiile în digitalizare, cu scopul de a alimenta viitoare transformări digitale  pentru a rămâne competitive, a reduce costurile și a majora profitabilitatea.

„Investițiile în IT vor crește într-un ritm accelerat în următorii ani. Iar companiile care fac o prioritate din transformarea digitală și care sunt preocupate, în special, de îmbunătățirea experienței clienților prin adoptarea de soluții inovatoare pot atinge o eficiență operațională semnificativă”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX, furnizor global de soluții eCommerce în cloud pentru companii mari și una dintre cele mai importante platforme eCommerce din lume.

continuare articol

închide Panel