Un site care vinde legume și fructe direct de la fermieri a primit o investiție de 25 milioane de dolari, în SUA

O platformă online americană, care ajută fermierii să vândă legume și fructe proaspete direct către consumatori sau restaurante, a strâns joi o investiție de 25 de milioane de dolari, potrivit TechCrunch.com.

Site-ul GrubMarket, care lucrează cu ferme mici din America, și-a propus inițial să adune 15 milioane de dolari în runda de investiție de nivel C1, dar a fost suprasubscrisă, finanțatorii oferind în total 25 de milioane de dolari. Startup-ul din domeniul „farm-to-table” vrea să folosească banii pentru noi tehnologii și achiziții.

Investiția este condusă de WI Harper Group și Digital Garage, with cu participarea altor investitori, ca Evolv Ventures, University Growth Fund, Arancia International Inc, CentreGold Capital, ACE & Company, GGV Capital, Fusion Fund, Bascom Ventures.

Anterior, startupul american mai strânsese investiții de 89 de milioane de dolari.

Și în România au început să se dezvolte afaceri online care pun în legătură micii producători agricoli cu consumatorii de la orașe, dornici de legume și fructe proaspete. Un exemplu este Taraba Virtuală, o platformă realizată de doi programatori din București, Roxana Bitoleanu și Vlad Retca.

continuare articol

Scroll to Top

Caută