Trenul până la Aeroportul Otopeni. Proiectul intră în linie dreaptă: Lucrările vor costa 400 milioane de lei şi vor fi finalizate în 2020

Contractul privind proiectarea şi execuţia obiectivului de investiţii ”Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti”, un proiect în valoare de 398 milioane de lei, a fost semnat marţi.

Ministrul a afirmat că „nu se pune problema finanţării, banii există” iar constructorul poate începe lucrările cât mai repede. Deşi perioada de proiectare este de două luni, ministrul se aşteaptă ca procedura să fie finalizată în maxim 3 săptămâni, întrucât constructorul a specificat că proiectul tehnic este gata şi necesită doar avizarea şi autorizaţia de construire din partea Ministerului Transporturilor.

Lucrarea va avea în total 3,95 kilometri şi este împărţită în trei zone: teresamentul, care va avea 600 de metri, zona de urcare pe viaduct de 900 de metri şi viaductul propriu-zis de 1.500 de metri. Proiectul include staţia Otopeni şi interferează viitoarea construcţie a unei linii de metrou.

continuare articol

închide Panel