MAI BINE, MAI RAPID: Platforma online pentru serviciile furnizate cetatenilor judetului Prahova de catre functionarii Consiliului Judetean Prahova

Consiliul Județean Prahova, reprezentat de președintele Bogdan Toader, a semnat, miercuri, 3 iulie 2019, contractul de finanțare pentru proiectul ,,Simplificare administrativă și optimizarea serviciilor pentru cetățeni în județul Prahova”. Acesta este finanțat din Fondul Social European (FSE), în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente.

Prin proiectul menționat, se urmărește reducerea birocrației și a timpului petrecut de către cetățeni (în special locuitori ai județului Prahova) la ghișee, prin optimizarea proceselor orientate către cetățeni, în concordanță cu Strategia pentru Consolidarea Administrației Publice.

Scopul acestui proiect este eficientizarea proceselor orientate către cetățeni și entități juridice, prin realizarea unei platforme de furnizare online a serviciilor specifice Consiliului Județean Prahova, introducerea serviciilor online, digitalizarea proceselor de administrare a documentelor, prin arhivarea electronică și retro-digitalizarea documentelor din arhivă.

continuare articol

închide Panel