Se formează un nou gigant în industria locală de comunicaţii

Vodafone preia UPC şi intră în forţă pe piaţa de pachete integrate fix-mobil

Cele două companii, cu un business cumulat de 4,5 mld. lei în 2018, vor începe efectiv în august operaţiunile de integrare şi vor putea lansa primele oferte în comun.

Vodafone, numărul doi pe piaţa de telefonie mobilă cu aproape 10 milioane de clienţi, va câş­ti­ga luna viitoare, odată cu pre­lua­rea efectivă a companiei de cablu UPC, un milion de clienţi de servicii fixe şi o reţea care acoperă aproape o jumătate din­tre gospodăriile din România, devenind ast­fel un jucător cu un business anual de aproape 1 mld. euro, care poate ataca de pe o poziţie de for­ţă segmentul de servicii fixe şi mobile, in­trând astfel într-o competiţie şi mai dură cu ri­va­lii de la Telekom, Digi şi într-o oarecare mă­su­ră şi cu Orange, care nu are propria reţea fixă.

continuare articol

închide Panel