Ce se întâmplă în relația angajați-angajator pe toată perioada carantinei de coronavirus

Școli și grădinițe închise, meciurile de fotbal se joacă fără spectator, iar Guvernul a convocat o ședință de urgență, dată de amplificarea riscului de pandemie cauzată de virusul COVID-19. 

Legislația muncii cuprinde puține dispoziții privitoare la măsurile care trebuie luate în astfel de cazuri. Sunt, însă, pași pe care angajatorii sunt obligați să-i urmeze.

Ce trebuie să facă angajatorul?

Activitatea în unitățile de producție se va desfășura în continuare normal. Însă, potrivit art. 6 alin (1) din Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, publicată în Monitorul Oficial nr. 646 din 26 iulie 2006, angajatorul are obligația de a asigura securitatea și sănătatea lucrătorilor în toate aspectele legate de muncă.

continuare articol

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Scroll to Top

Caută