ORDIN nr. 741 din 31 martie 2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială
Având în vedere dispoziţiile art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială,
în baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale,
ministrul muncii şi protecţiei sociale emite următorul ordin:
Art. 1
Se aprobă modelul cererii, al declaraţiei pe propria răspundere şi al listei persoanelor care urmează să beneficieze de plata indemnizaţiei, prevăzute la art. XII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 şi pentru stabilirea unor măsuri suplimentare de protecţie socială, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
-****-
Ministrul muncii şi protecţiei sociale,
Violeta Victoria Alexandru |
ANEXA nr. 1: CERERE
Angajator ……………………………………………………………………
Adresă sediu social ……………………………………………………..
CUI/CIF ……………………………………………………………………..
Cont bancar nr. …………………………………………………………..
Telefon ………………………………………..
E-mail ………………………………………………………………………..
Către Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă Judeţeană ………………………../Municipiului Bucureşti
Subsemnatul/(a), …………………………….., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ………………………….., cu sediul social în localitatea ………………………., str. …………………………nr. ……., judeţul ………………………./municipiul …………………….., sectorul …., vă solicit plata contravalorii indemnizaţiei prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificările şi completările aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2020, pentru un număr de ……… persoane, în sumă totală de ……………… lei brut, aferentă perioadei ………………..
Anexez prezentei:
– declaraţie pe propria răspundere privind reducerea sau întreruperea temporară a activităţii total sau parţial ca urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada stării de urgenţă decretate (anexa nr. 1);
– lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie (anexa nr. 2).
Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) …………………………………………….
Semnătura ………………………………………
Data …………………….
ANEXA nr. 11: DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
(- ANEXA nr. 1 la cerere)
DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
Subsemnatul/(a), ……………………………., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ……………………………, CUI/CIF ………………………. cu sediul social în localitatea ………………………., str. …………………………. nr. ……., judeţul ………………………/municipiul ……………………., sectorul …., cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că, drept urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada stării de urgenţă instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, activitatea a fost redusă sau a fost întreruptă temporar total sau parţial.
Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) …………………………………………..
Semnătura ……………………………………..
Data …………………….
ANEXA nr. 12:
LISTA persoanelor cărora li s-a suspendat contractul individual de muncă, din iniţiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care se solicită acordarea sumelor necesare plăţii indemnizaţiei prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020, cu modificările şi completările ulterioare
(- ANEXA nr. 2 la cerere)
LISTA persoanelor cărora li s-a suspendat contractul individual de muncă, din iniţiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care se solicită acordarea sumelor necesare plăţii indemnizaţiei prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020, cu modificările şi completările ulterioare
Nr. crt. | Numele şi prenumele salariatului | CNP | Nivelul de educaţie (ISCED) | Reşedinţa
(urban/rural) |
Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat | Data suspendării contractului individual de muncă*) | Numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada stării de urgenţă | Indemnizaţia solicitată**) |
1 | ||||||||
2 | ||||||||
…. | ||||||||
TOTAL |
_____
*)Conform Registrului general de evidenţă a salariaţilor.
**)75% din salariul de bază, dar nu mai mult de 75% din câştigul salarial mediu brut.
Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) …………………………………………….
Semnătura ………………………………………..
Data ………………………
Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 269 din data de 31 martie 2020
— — Ordinul 741/2020, M.Of. 269 din 31-mar-2020