Lansarea de campanii de promovare – indicată ca soluție pentru a face față noii realități

Chiar dacă unii comercianți din anumite nișe ale comerțului digital au înregistrat creșteri ale vânzărilor online de la declanșarea pandemiei de COVID-19, mult mai mulți au fost afectați de pandemie și consideră situația globală o amenințare semnificativă pentru afacerile lor. Doar o mică parte dintre comercianții (12%) care au participat la un studiu efectuat de 2Checkout estimează un impact pozitiv în contextul situației globale cauzate de pandemia COVID-19. Producătorii de software multimedia, middleware și unii furnizori de servicii de divertisment sunt printre cei privilegiați, ale căror afaceri au perspective de creștere în acest an. CITEȘTE ȘI Fără spațiul interior, restaurantele au vânzări cu 75% mai mici. Din 35.000 de restaurante la nivel național, 5.000 nu vor mai fi redeschise din cauza efectelor pandemiei! La polul opus, 28% dintre cei intervievați se așteaptă ca afacerile lor să fie afectate drastic de criza sanitară în acest an. Dintre aceștia, cei care vând bunuri fizice sunt cei mai îngrijorați de potențialul impact al COVID-19 asupra propriilor afaceri. În același timp, aproape o treime dintre comercianții intervievați (32%) se așteaptă ca actuala pandemie să aibă un impact negativ semnificativ asupra business-ului lor, influență pe care speră să o diminueze cu ajutorul unui plan de răspuns la criză bine pus la punct. Industriile unde se prefigurează un asemenea impact negativ major sunt cele în care activitatea este legată direct de producție (managementul resurselor de producție, electronice și hardware pentru consumatori), dar și cele care depind de obiceiurile de consum aflate acum în schimbare profundă (marketing și advertising, managementul resurselor umane). Doar 8% dintre participanții la studiu anticipează că actuala situație globală va rămâne fără efecte asupra afacerilor proprii, iar 21% cred că efectul va fi minim asupra veniturilor din acest an.

Scroll to Top

Caută