Webinar “Masuri active oferite angajatorilor in 2021 in contextul pandemiei”

Camera de Comerț și Industrie Prahova și Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Prahova au organizat miercuri, 3 martie a.c., webinar-ul cu tema “Măsuri active oferite angajatorilor în 2021 în contextul pandemiei SARS-COV-2”, partener de organizare fiind Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România – Sucursala Prahova.

În cadrul acestui webinar, susținut de specialiști din cadrul AJOFM Prahova, coordonați de Dna. Cristina Stoichici – Director Executiv, au fost prezentate următoarele teme: Șomajul tehnic; Sprijinul financiar acordat ca urmare a reducerii programului de lucru  – Kurzarbeit; Convenții și solicitări de subvenții pentru diverse categorii de persoane defavorizate; Acordarea de subvenții de 41,5% pentru contractele de muncă pe perioadă determinată; Acordarea unor zile libere pentru părinți, în vederea supravegherii copiilor, în situația limitării sau suspendarii activităților didactice ale acestora.

Evenimentul a fost deschis de către Președintele CCI Prahova, Dl. Aurelian Gogulescu, care, in cuvantul sau, a mentionat:Dacă anul trecut, pe vremea aceasta, criza sanitară era iminentă, iată că acum, la un an distanță, putem spune același lucru despre criza economică. Intotdeauna, si in perioade de criza, ca si de prosperitate economica, toate companiile au nevoie de măsuri de sprijin și susținere și tocmai de aceea Camera de Comerț și Industrie Prahova, prin întreaga sa activitate, își dovedește utilitatea, prin diseminarea de informații, consultanță si promovare pentru firme. Sunt impresionat că la acest webinar participă cca. 200 de  reprezentanti de la peste 140 de firme din Prahova, București și alte 23 de județe ale țării. Ne propunem ca acest webinar sa nu fie doar o simplă prezentare, ci un dialog viu în care reprezentanții mediului de afaceri să găsească răspunsuri la întrebările pe care le au, în legătură cu tematica anunțată”.

La webinar au participat și au prezentat salutul lor în deschidere, Dl. George Brezoi –  Subprefectul Județului Prahova, Dl. Cornel Nițu – Președintele Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România – Sucursala Prahova și Dl. Florin Duma, Președintele Patronatului Întrprinderilor Mici și Mijlocii Prahova, care au felicitat conducerea Camerei de Comerț și Industrie Prahova pentru organizarea unor astfel de evenimente și au apreciat parteneriatul instituțional cu CCI Prahova, ca fiind un exemplu de urmat pentru orice instituție, organizație patronală sau cameră de comerț din țară.

Scroll to Top

Caută