Webinar cu tema Facilitati, Reglementari si Noutati fiscale

Camera de Comerț și Industrie Prahova a organizat miercuri, 16 iunie a.c., in colaborare cu Administratia  Judeteana a Finantelor Publice – AJFP Prahova si avand ca partener Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania – CECCAR Filiala Prahova, webinarul cu tema FACILITATI, REGLEMENTARI SI NOUTATI FISCALE.

Evenimentul a fost deschis de către Dl. Aurelian Gogulescu, Președintele Camerei de Comerț și Industrie Prahova (foto), care a spus în cuvântul său că “seminariile având ca temă noutățile fiscale sunt – de mulți ani – o constantă între acțiunile de informare adresate firmelor și organizate de CCI Prahova în colaborare cu Administrația Judeteană a Finanțelor Publice Prahova. În mod specific, în ultimul an, când noutățile legislative au avut ca obiect și acordarea de facilități fiscale în contextul pandemiei, interesul cu privire la acestea a fost cu atât mai mare. În perioada următoare vom mai lansa și alte seminarii / webinarii cu noutăți legislative din domeniul protecției mediului și în alte domenii de mare interes pentru firme”.

În continuare au luat cuvântul Dna. Doina Teodorescu – Șef Adjunct Administrație – Serviciul Colectare Persoane Fizice și Dl. Cornel Nițu – Președinte CECCAR Prahova – care au apreciat în mod deosebit colaborarea excelentă derulată de-a lungul timpului cu CCI Prahova și concretizată în acțiuni de substanță adresate firmelor prahovene, dar și din alte județe.

Temele prezentate de experții AJFP Prahova și supuse dezbaterii în cadrul webinarului au vizat noutățile legislative cu incidență în materie fiscală și serviciile de transport din perspectiva TVA. Prezentările au fost urmate de o sesiune de întrebări și răspunsuri.

La webinar au participat 140 de persoane reprezentând peste 120 de firme, din Prahova, București și alte 19 județe ale țării.

Partenerii media ai acțiunii au fost: Prahova Business, Ziarul Ploieștii, Ziarul Prahova, Ziarul Telegrama și Prahova Economică.

Scroll to Top

Caută