Ordinul nr. 791/24.03.2020 ​al Ministrului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri

Ordinul nr. 791/24.03.2020 ​al Ministrului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri privind acordarea certificatelor de situații de urgență operatorilor economici a căror activitate este afectată în …

citește mai mult →
Ordonanta militara nr. 3 din 24.03.2020, privind MASURI DE PREVENIRE A RASPANDIRII COVID – 19

Având în vedere dispozițiile art. 24 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul stării de asediu și regimul stării de urgență, publicată …

citește mai mult →
CNAS – Reglementări privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate pe perioada stării de urgență

COMUNICAT Conform  Ordonanței de urgență nr. 30/2020, care cuprinde măsuri în domeniul protecției sociale în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului, au fost modificate …

citește mai mult →
ORDONANȚĂ MILITARĂ nr. 2 din 21 martie 2020 privind măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19

EMITENT MINISTERUL AFACERILOR INTERNE Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 232 din 21 martie 2020 De acord PRIM-MINISTRU LUDOVIC ORBAN Având în vedere dispozițiile art. 24 …

citește mai mult →
Hotărârea nr. 217/2020 pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 19/2020 privind acordarea unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor, în situația închiderii temporare a unităților de învățământ

În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 3 alin. (2) din Legea nr. 19/2020 privind acordarea unor zile libere părinților pentru supravegherea copiilor, în situația …

citește mai mult →
Ordonanța de urgență nr. 29/2020 privind unele măsuri economice și fiscal-bugetare

În contextul actual, răspândirea virusului COVID-19 este o urgență severă de sănătate publică pentru cetățeni și entitățile economice, cu infecții în toate statele membre ale …

citește mai mult →

In perioada 17 – 31 martie 2020, Camera de Comert si Industrie Prahova va functiona dupa un program special, cu reducerea activitatilor obisnuite si cu asigurarea unor servicii de permanenta pentru derularea relatiei cu agentii economici si cu ceilalti colaboratori si parteneri.

Toate evenimentele si actiunile programate pentru intervalul 17 – 31 martie 2020 vor fi reprogramate pentru date care vor fi anuntate in timp util.

Pentru informatii va puteti adresa:

  • Secretariat tel: 0244 516666;
  • Contabilitate – Financiar persoana de contact: dna. Georgeta Serban, Director General si Director Economic,     tel: 0786 250942;
  • Vizarea certificatelor de origine pentru export, activitati relatii externe si relatia cu membrii CCI Prahova – persoana de contact: dna. Mihaela Hristache, Director Relatii Interne si Internationale, tel: 0744 483950;
  • Activitati in cadrul proiectelor europene, informatii finantari europene – persoana de contact dna. Luana Teodorescu, Director Programe si Afaceri Europene, tel: 0745 997822;
  • Organizare cursuri persoana de contact: dna. Ancuta Neder, Director Formare si Perfectionare Profesionala,  tel: 0721 060702;
  • Organizare seminarii, simpozioane, conferinte persoana de contact: dna. Alexandra Petre, Director Promovare, Comunicare, PR, tel: 0741 231250.

In functie de evolutia generala a acestei situatii speciale, masurile anuntate mai sus se pot prelungi si dupa data de  31 martie 2020, situatie in care vom reveni cu precizari suplimentare.

Va multumim pentru intelegerea manifestata si va asiguram, in continuare, de deplina noastra colaborare.

Avantaje față de instanțele judecătorești: posibilitatea părților de a-și desemna arbitrii specializați, independenți și imparțiali, celeritate, confidențialiatate, costuri mai mici în comparație cu taxele judiciare 

Scroll to Top

Caută