Consultanță și asistență pentru firme. Operațiuni la Registrul Comerțului

Serviciul de Consultanță din cadrul Departamentului Juridic-Arbitraj-Resurse Umane oferă asistență atât în procesul de înființare a societăților comerciale, indiferent de forma juridică a acestora, cât și în procesul de modificare a actelor constitutive ale acestora.

Oferim asistență pentru identificarea/alegerea celei mai potrivite forme juridice (SA, SRL, SRL-D, PFA, II, etc).
Parcurgem toți pașii, de la rezervarea numelui până la ridicarea certificatului de înregistrare :

  • consultant privind documentele necesare;
  • redactarea actelor constitutive, contractelor de închiriere sau de comodat, declarației de onorabilitate a asociaților și administratorilor ;
  • completare cereri și formulare, constituire, depunere și ridicare dosar de la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Braşov.

Începând de la o simplă înființare de punct de lucru și ajungând până la cesiune, fuziune sau divizare :

  • consultant privind modificarea actelor firmei;
  • redactarea documentelor necesare și completarea formularelor;
  • depunere și ridicare dosar de la Oficiul Registrului Comerţului.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Scroll to Top

Caută