Nr

crt

Denumirea cursului

Perioade

Cost curs

Tematica

 

1

AGENT DE TURISM-GHID

(Calificare, autorizat ANC)

Cod N.C. 5113.3.1

În funcție de înscrieri

– 1300 lei

– taxa examen 50 lei (TVA inclus)

Munca în echipa și asigurarea normelor SSM și SU; prospectarea pieteti turistice și promovarea produsului turistic; oferirea informațiilor de interes turistic; comunicarea în limba străină; întocmirea schiței primare a activităților turistice; întocmirea programelor turistice și a analizelor de preț aferente; coordonarea activității turistice și derularea activităților administrative valorificarea produsului turistic și a polițelor de asigurare; întocmirea programelor opționale și gestionarea fondurilor aferente; asigurarea unui climat favorabil turiștilor și a formalităților la trecerea frontierei; elaborarea raportului final; urmărirea efectuării plăților și întocmirea situațiilor financiare

Pregătire minimă: studii liceale, cu bacalaureat

 

2

AUDITOR ÎN DOMENIUL CALITĂŢII

(Perfectionare, autorizat ANC)

Cod COR 214130

22.01 – 13.02

11.06 – 03.07

01.10 – 23.10

– 780 lei, pers.fizice

– 850 lei, pers. juridice

– taxa examen 50 lei (TVA inclus)

• Sisteme de management al calității conform ISO 9001 – cunoașterea cerințelor standardului 9001:2015

• Organizarea și desfășurarea auditului calității, formare auditori pentru sisteme de management al calității conform ISO 19011:2011

Pregătire minimă: studii superioare

 

 

3

AUDITOR INTERN

(Perfecționare, autorizat ANC)

Cod COR 241105

26.02 – 16.03

04.06 – 22.06

24.09 – 12.10

– 850 lei

– taxă examen 50 lei (TVA inclus)

•  Desfășurarea activității în echipa de audit intern

•  Comunicarea specifică activității de audit intern

•  Efectuarea auditului activității manageriale

•  Efectuarea auditului financiar-contabil

•  Efectuarea auditului tehnic

•  Efectuarea inspecțiilor de audit intern

•  Elaborarea documentelor specifice activității de audit intern

•  Elaborarea planului de audit intern

•  Elaborarea raportului de audit intern

Pregătire minimă: studii superioare

 

 

4

ARHIVAR

(Inițiere, autorizat ANC)

Cod COR 441501

29.01 – 02.03

26.03 – 30.04

21.05 – 22.06

24.09 – 26.10

– 800 lei

– taxa examen 50 lei (TVA inclus)

  • Redactarea nomenclatorului arhivistic
  • Gestionarea fondului documentar
  • Prelucrarea documentelor
  • Utilizarea informațiilor din documente
  • Conservarea arhivei în depozit
  • Aplicarea normelor de sănătate și securitate în muncă și de prevenire a incendiilor

Pregătire minimă: studii medii

 

5

CADRU TEHNIC CU ATRIBUŢII ÎN DOMENIUL PSI

(Perfecționare, autorizat ANC)

Cod COR 541902

12.02 – 16.03

04.06 – 06.07

15.10 – 16.11

– 550 lei

– taxă examen 50 lei (TVA inclus)

  • Aplicarea prevederilor legale referitoare la sănătatea și securitatea în muncă;
  • Aplicarea normelor de protecție a mediului;
  • Planificarea activității de apărare împotriva incendiilor;
  • Organizarea activității de apărare împotriva incendiilor;
  • Monitorizarea activității de apărare împotriva incendiilor;
  • Elaborarea documentelor specifice activității de apărare împotriva incendiilor;
  • Instruirea salariaților în domeniul apărării împotriva incendiilor;
  • Controlul modului de respectare a măsurilor de apărare împotriva incendiilor;
  • Acordarea asistenței tehnice de specialitate în situații critice

Pregătire minimă: Absolvenți de liceu cu sau fără diplomă de bacalaureat

 

 

6

COMUNICARE ÎN LIMBA ENGLEZĂ

(Autorizat ANC)

La cerere, în funcție de înscrieri

– 600 lei, pers.fizice

– 650 lei, pers.juridice

– taxa examen 50 lei (TVA inclus)

  • Cunoștințe de gramatică și vocabular pentru nivel începător / mediu / avansat

40 de ore pentru fiecare nivel

 

7

CONTABIL

(Perfecționare, autorizat ANC)

Cod COR 331302

19.02 – 05.04

24.09 – 09.11

– 700 lei

– taxă examen 50 lei (TVA inclus)

  • Întocmirea / completarea documentelor primare
  • Contarea operaţiunilor patrimoniale
  • Efectuarea de calcule specifice
  • Completarea registrelor contabile
  • Întocmirea balanţei de verificare
  • Evaluarea patrimonială
  • Întocmirea bilanţului contabil
  • Transmiterea documentelor specifice

Pregătire minimă: studii medii

 

 

8

EXPERT ACCESARE FONDURI STRUCTURALE ŞI DE COEZIUNE EUROPENE

(Perfecționare, autorizat ANC)

Cod COR 242213

05.03 – 23.03

08.10 – 26.10

– 780 lei, pers.fizice

– 850 lei, pers. juridice

– taxă examen 50 lei (TVA inclus)

  • Cadru institutional;
  • Pregatirea proiectelor, etapele proiectului;
  • Implementarea proiectelor;
  • Perioada de programare 2014-2020;
  • Diverse probleme institutionale

Pregătire minimă: studii superioare

 

9

EXPERT ACHIZIŢII PUBLICE

(Perfecționare, autorizat ANC)

Cod COR 214946

19.02 – 16.03

11.06 – 06.07

08.10 – 26.10

– 780 lei, pers.fizice

– 850 lei, pers. juridice

– taxa examen 50 lei (TVA inclus)

  • Sistemul achizițiilor publice și legislația aplicabilă – Legea nr.98/2016 și H.G. nr.395/2016: Achizițiile publice (proces, sistem, legislație, restricții, obiect, structura, principii, domeniu de aplicare);
  • Tipuri de contracte;
  • Proceduri;
  • Estimarea valorii contractului;
  • Identificarea fondurilor;
  • Elaborarea documentației de atribuire (garanții, fișa de date, caiet de sarcini, criterii de atribuire, clarificări);
  • Reguli de participare;
  • Evaluarea ofertelor, atribuirea contractului, anularea procedurii, clauze contractuale;
  • Dosarul achiziției;
  • Contestații;
  • Aplicații practice: certificate digitale, înscriere în SEAP,scriere documente, formulare specifice, licitație on-line, licitație electronică, achiziție directă din catalogul electronic.

Pregătire minimă: studii superioare

 

 

10

FORMATOR

(Perfecționare, autorizat ANC)

Cod COR 242401

29.01 – 23.02

20.03 – 17.04

14.05 – 08.06

03.09 – 28.09

15.10 – 09.11

– 600 lei, pers.fizice

– 780 lei, pers.juridice

– taxă examen 50 lei (TVA inclus)

  • Motivarea și comportamentul uman. Motivarea învățării
  • Dinamică învăţării la adulţi
  • Dinamică grupurilor
  • Cunoștințe și abilități ale unui trainer profesionist. Trainerul că actor
  • Momente dificile în training, cursanți dificili și cum poți face față acestora
  • Principii & Tehnici de comunicare
  • Cum te pregăteşti pentru curs. Cum să pregătești sala. Diminuarea propriilor emoții
  • Identificarea nevoilor de instruire
  • Dezvoltarea unui design de curs (structurarea conţinutului, a informaţiilor, deprinderilor şi abilităţilor). Contruirea unui suport de curs și prezentărilor cu impact specifice acestuia
  • Tehnici şi metode de lucru cu adulţii (descriere, adecvarea acestora la grup, la conţinut, la formator)
  • Dezvoltarea de instrumente de evaluare a eficienţei intervenţiei
  • Tips&Triks (mici trucuri secrete ale unui training memorabil) în Public speaking (Debut, Impact, Încheiere emoțională, Training cu 2 formatori)

 Pregătire minimă: studii superioare

 

 

11

INSPECTOR / REFERENT RESURSE UMANE

(Perfecționare, autorizat ANC)

Cod COR 333304

22.01 – 16.02

05.03 – 29.03

16.04 – 10.05

18.06 – 12.07

10.09 – 04.10

22.10 – 15.11

– 600 lei, pers.fizice

– 650 lei, pers. juridice

– taxă examen 50 lei (TVA inclus)

  • Întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a personalului; Administrarea bazei de date de evidenţă a personalului
  • Contractul individual de muncă; Încheiere, modificare, suspendare, încetare
  • Contractul colectiv de muncă;  Încheiere, modificare, suspendare, încetare
  • Decizii; Adeverințe; Dosarul personal al salariatului; Documente resurse umane gestionate;
  • Vechimea în muncă și stagiul de cotizare;
  • Jurisdicția muncii;
  • Regulamentul intern;
  • Răspunderea disciplinară; Răspunderea patrimonială;
  • Registrul general de evidenţă a salariaţilor  în format electronic
  • Organizarea recrutării și selecției personalului; Integrarea psihosocioprofesionala
  • Comunicarea în mediul profesional
  • Întocmirea statului de plata pentru personalul angajat; Centralizatorul de salarii și transmiterea documentelor la administrația fiscală
  • Calculul și plata contribuțiilor la bugetele de asigurări sociale, Impozitul,Termenele de calcul și reținere pentru impozit și contribuții
  • Categoriile de pensii din România
  • Limita de vârstă, limita de vârstă cu reducere pentru lucrul în grupe superioare de muncă, anticipată, anticipată parțială, invaliditate și de urmaș

Pregătire minimă: studii medii

 

 

12

MANAGER AL SISTEMELOR DE MANAGEMENT DE MEDIU

(Perfecționare, autorizat ANC)

Cod COR 325702

12.03 – 30.03

22.10 – 08.11

– 780 lei, pers.fizice

– 850 lei, pers. juridice

– taxă examen 50 lei (TVA inclus)

  • Prezentarea familiei de standarde pentru managementul  de mediu
  • Modelul sistemului de management de mediu conform abordării procesuale. Utilizarea PDCA pentru creșterea eficacității proceselor și a sistemului de mediu
  • Prezentarea cerințelor sistemului de management de mediu conform standardului de referință ISO 14001:2015
  • Proiectare, implementarea și gestionarea sistemelor de management de mediu
  • Metode utilizate pentru identificarea  aspectelor de mediu și evaluarea  impacturilor asupra mediului
  • Evaluarea și tratarea riscurilor la nivel de sistem de management de mediu și de procese operaționale
  • Metode și tehnici de control, analiză, evaluare și îmbunătățire continuă a sistemului de management și a proceselor sale
  • Auditarea sistemelor de management de mediu conform standardului ISO 19011:2011;  Principii de auditare, proceduri, procese, tehnici de audit, competență auditorilor
  • Certificarea sistemelor de management de mediu
  • Avantajele implementării sistemelor de management de mediu
  • Cadrul legislativ actual în domeniul protecției mediului
  • Relaționarea ocupației cu standardul ocupațional

Pregătire minimă: studii superioare

 

 

13

MANAGER PROIECT

(Specializare, autorizat ANC)

Cod COR 242101

26.02 – 24.03

01.10 – 26.10

– 780 lei, pers.fizice

– 850 lei, pers. juridice

– taxă examen 50 lei (TVA inclus)

  • Proiectul și managementul proiectelor: Ce este un proiect? Noțiunea de management al proiectelor;
  • Principii în managementul proiectelor;
  • Factori care influențează managementul de proiect;
  • Avantaje ale managementului proiectelor;
  • Limite ale managementului proiectelor
  • Analiză premizelor – elaborarea proiectului: Principalele procese în derularea proiectelor; Conceperea proiectelor; Planificarea activităților proiectului; Estimarea resurselor necesare, a costurilor, elaborarea bugetului; Conceperea formei finale a proiectului

Pregătire minimă: studii superioare

 

 

14

MANAGER RESURSE UMANE

(Specializare, autorizat ANC)

cod COR 121207

06.02 – 08.03

26.03 – 25.04

14.05 – 13.06

04.09 – 27.09

15.10 – 09.11

– 780 lei, pers.fizice

– 850 lei, pers. juridice

– taxă examen 50 lei (TVA inclus)

  • Elaborare strategie, politici, planuri de resurse umane
  • Organizarea, coordonarea și controlul activităților de resurse umane; Recrutarea, selecția și integrarea psihosocioprofesionala
  • Analiză și proiectarea posturilor și formarea profesională
  • Monitorizarea sistemului de relații de muncă din organizație
  • Managementul performanței și recompensarea salariaților

 Pregătire minimă: studii superioare

 

 

15

CONTABILITATE cu programul SAGA

În funcție de înscrieri

– 350 lei

(plus TVA)

  • Întocmirea/completarea documentelor primare
  • Contarea operațiunilor patrimoniale; efectuarea de calcule specifice
  • Completarea registrelor contabile; întocmirea balanței de verificare; întocmirea declarațiilor lunare și anuale
  • Evaluarea patrimonială
  • Întocmirea bilanțului contabil; transmiterea documentelor specifice
 

16

RESPONSABIL GESTIONARE DEŞEURI

(în conformitate cu cerințele Legii nr.211/2011 privind regimul deșeurilor)

La cerere, în funcție de înscrieri

– 250 lei

(plus TVA)

Legea 211/2011 privind regimul deșeurilor; HG 856/2002 privind evidență gestiunii deșeurilor și pentru aprobarea listei cuprinzând deșeurile, inclusiv deșeurile periculoase; HG 1061/2008 privind transportul deșeurilor periculoase și nepericuloase pe teritoriul României; HG 621/2005 privind ambalajele și deșeurile de ambalaje completată și modificată prin HG 1872/2006 și HG 247/2011; HG 235/2007 privind gestionarea uleiurilor uzate; Ordin Ministru 794/2012 privind procedura de raportare a datelor referitoare la ambalaje și deșeuri de ambalaje; Ordin Ministru 1281/1121/2005 privind stabilirea modalităților de identificare a containerelor pentru diferite tipuri de materiale în scopul colectării selective; Modalități de completare și frecvența de raportare a datelor către Agenția pentru Protecția Mediului privind:  “Chestionarul Statistic”; ambalaje și deșeuri de ambalaje; raportări lunare și anuale privind generarea/colectarea deșeurilor; modalități de completare a formularelor de transport deșeuri periculoase și nepericuloase; Probleme ridicate de cursanți privind gestiunea deșeurilor; Discuții libere pe tema prezentată

 

17

SALARIZARE

În funcție de înscrieri

– 350 lei

(plus TVA)

  • Calculul contribuțiilor angajaților și angajatului  aferente bugetului de stat;
  • Calculul salariilor nete ale angajaților încadrați cu/fără funcția de baza, cu contract de muncă cu normă întreagă sau cu timp parțial;
  • Calcul ore suplimentare, ore de noapte, ore lucrate în week-end sau a orelor lucrate de sărbătoare legală;
  • Impozitarea tichetelor de masă, a tichetelor cadou, tichetelor de vacanță;
  • Calculul indemnizației concediului de odihnă;
  • Calculul indemnizației  pe durata incapacității temporare de muncă; concedii medicale care nu se impozitează;
  • Calculul indemnizateiei acordate administratului; calculul veniturilor de natură profesională celor ce prestează activități în baza unui contract de drepturi de autor sau a unui contract civl de prestări servicii;
  • Calculul obligațiilor către bugetul de stat; contribuția de asigurări sociale  datorată de angajator; contribuția de asigurări sociale de sănătate; generarea declarației  unice 112 – declarația privind obligațiile de plata a contribuțiilor sociale, impozitul pe venit și evidență nominală a persoanelor asigurate – aplicații practice cu ajutorul softului SAGA 
 

18

VÂNZĂTOR

În funcție de înscrieri

– 208 lei

(TVA inclus)

  • Legislația specifică actualizată;
  • Legislația comercială;
  • Caracteristicile controalelor ANPC;
  • Metode de prezentare a produselor;
  • Norme generale de igienă ale produselor alimentare;
  • Evidență primară  contabilă
 

 

OBS:

  • La cerere, putem organiza și alte cursuri care nu sunt prevăzute în program.
  • Datele de începere ale cursurilor pot suporta modificăări, se stabilesc în funcție de numărul de înscrieri, sau la cerere.
  • Membrii CCI beneficiază de discount în funcție de nivelul cotizației pentru care au optat.
  • Cursurile se vor desfășura la sediul Camerei de Comerț și Industrie Prahova, str. Cuza Vodă, nr. 8
închide Panel