BUSINESS START(UP) – Mecanism de finantare a liberei inițiative în regiunea Sud-Muntenia

Sursa de finantare:

  • FONDUL SOCIAL EUROPEAN
  • Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020
  • Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru toți
  • Obiectiv specific 3.7: Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil nonagricol din zona urbană

Titlul proiectului:

  • BUSINESS START(UP) – Mecanism de finantare a liberei initiative in regiunea Sud-Muntenia – ID POCU/82/3/7/105585

Perioada de implementare:

  • 01.2018 – 31.12.2020

Parteneriat:

  • FAXMEDIA CONSULTING SRL – Solicitant
  • CAMERA DE COMERȚ DE INDUSTRIE PRAHOVA – Partener 1

Obiectivul general al proiectului:

Incurajarea competitivitatii si stimularea pietei in sensul asigurarii cresterii gradului de ocupare a fortei de munca in regiunea Sud-Muntenia, prin antreprenoriat si infiintarea de noi intreprinderi cu profil nonagricol in zona urbana.

Obiectivul proiectului se incadreaza si in obiectivele Solicitantului si ale Partenerului, avand in vedere politica de coeziune a Camerei de Comert si Industrie privind asigurarea unor parghii de dezvoltare socio-economica din perspectiva antreprenoriala, planificarea strategica si elaborarea unor strategii de dezvoltare durabila si sustenabila a mediului de afaceri, cat si capacitatea Solicitantului de a furniza servicii de formare profesionala la cele mai inalte standarde de calitate si de a asigura servicii de consiliere/ consultanta/ mentorat, prin intermediul Centrului de informare si consiliere.

Scopul propunerii de proiect il constituie dezvoltarea cunostintelor, aptitudinilor, abilitatilor si deprinderilor antreprenoriale si manageriale a persoanelor din mediul rural si urban din regiunea Sud-Muntenia, prin informare, constientizare, furnizare de programe de formare antreprenoriala, stagii de practia si transfer de expertiza in domeniul antreprenoriatului, monitorizarea functionarii si dezvoltarii intreprinderilor infiintate, avand ca rezultat finantarea a 56 intreprinderi, asigurarea sustenabilitatii in piata a acestora si crearea a 112 locuri de munca

Activitati:

Etapa I – Formare antreprenorială – 12 luni

A1. Sustinerea accesului si participarii la formare antreprenorialaA1.1. Campanie de informare si constientizare a grupului tinta privind cultura antreprenoriala A1.2. Selectarea si recrutarea grupului tinta si oportunitatile de ocupare pe cont propriu prin infiintare de afaceriA1.3. Derularea programului de formare antreprenoriala

A1.4. Selectia planurilor de afaceri

A1.5. Efectuarea stagiilor de practica

Etapa II – Implementarea planurilor de afaceri finanțate – 18 luni

A2. Implementarea Mecanismului de finantare – BUSINESS START(UP)

A2.1. Furnizarea serviciilor de consiliere/ consultanta/ mentorat

A2.2. Asigurarea infiintarii si demararii functionarii intreprinderilor

A2.3. Monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate

A2.4. Decontarea de catre administratorul schemei de antreprenoriat a sumelor aferente implementarii planurilor de afaceri selectate in cadrul proiectului

Etapa III – Program de monitorizare a funcționării și dezvoltării afacerii finanțate – 6 luni

A3. Monitorizarea sustenabilitatii afacerilor finantate

A3.1. Evaluarea si monitorizarea sustenabilitatii afacerilor finantate

Rezultatele preconizate/ beneficii ale proiectului

  • minim 460 de persoane vor beneficia de formare profesionala prin parcurgerea unui curs de competente antreprenoriale si obtinerea certificatului ANC
  • 56 de planuri de afaceri vor fi selectate si finantate
  • 56 de persoane vor beneficia de stagii de practica si servicii personalizate de consiliere/ consultanță/ mentorat
  • vor fi infiintate 56 de IMM-uri care vor primi finantare sub forma ajutorului de minimis in valoare 34 000 EURO acordat in doua transe.
  • vor fi create minim 112 locuri de munca.
  • va fi infiintat un Club de afaceri
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Scroll to Top

Caută