Tehnici avansate de vanzare persuasiva

Scop:

exersarea de tehnici persuasive, win-win, de negociere pentru sporirea şanselor de acord cu clienţii si cu alti comunicatori.

Obiective de instruire – la finalul cursului participantii vor:

  • Putea enumera cele patru Stiluri Sociale™ si trasaturile psihometrice ale acestora
  • Putea identifica comportamental cele patru stiluri dupa elemente de verbal si non‐verbal
  • Putea enumera particularitatile comportamentale: cum iau deciziile si cum le pastreaza
  • Putea adapta vanzarea în functie de preferintele
  • Conducatorului, Analiticului, Amiabilului si Expresivului
  • Identifica propriul stil social, preferat în comunicare, si stilul colegilor
    Intelege avantajele unui comportamentasertiv

Activitatea

Durata

Metoda

Observatii

Prezentare cursanti

20

joc

Cursantii se vor prezenta intr-o formula inedita, cu practici care vor fi folosite mai tarziu pentru obtinerea raportului cu clientii

Forteaza-ti limitele!

(manag. Schimbarii)

10

icebreaker

Cursanţii vor avea o activitate cu scopul de a intra în zona de confort şi a-si demonstra ca pot ajunge la noi limite daca isi propun

Prezentare curs

5

prezentare

Se enunţă scopul, obiectivele şi se stabilesc reguli, timpi

Persuasiunea in negociere si finalizare

40

Atelier de constructie

Cursantii vor discuta impreuna ce se intelege prin negociere, persuasiune, finalizare si tehnici de negociere si finalizare, cand, cum, unde si de ce se folosesc; exemple de persuasiuni, principiile

Pauza 1

10

   

1. Principiul Reciprocităţii

60

Studiu de caz video, discuţii

Participanţii vor cunoaşte un prim principiu şi tehnici de negociere care rezultă: Da,… Dar, Retragere dupa Refuz.

2. Principiul Consecvenţei

40

Atelier cu joc de rol demo

Discuţii şi joc de rol cu tehnica de finalizare Tehnica Asocierii

Asociem calitatile ofertei cu calitatile clientului; va fi consecvent

Pauza de prânz

30

 

catering

Energizer de grup

10

Exerciţiu

Participanţii vor avea un atelier de comunicare & relaţionare

3. Principiul Autorităţii

50

Studiu de caz video, discuţii

Principiu evaluat şi exersată tehnica de negociere: Expertul plus alte metode de pregătire a negocierilor. Puncte Tari – Puncte Slabe

4. Principiul Penuriei

40

Atelier exemplu video

Participanţii vor aplica tehnici de negociere Tehnica Ofertei Limitate, ca timp si stoc. Exemple practice

Pauza 3

10

   

5. Principiul Conformităţii

30

Atelier video

Participanţii vor aplica Tehnica Dovezii Sociale ca tehnica de negociere si finalizare a vanzării.

6. Principiul Prietenilor

30

atelier, discuţii

Participanţii vor aplica tehnica de negociere: Cine se aseamănă se adună

Alte persuasiuni

30

atelier

Cursantii vor discuta impreuna si vor identifica principiiile care stau la baza unor bune practici de persuasiune din vanzari

Recapitulare curs

20

joc

Fiecare cursant va evidenţia a invatat si ce va pune prioritar în practică

Diploma

10

 

Cursanţii vor primi o diplomă de participare

Evaluare curs

10

chestionar

Anexa chestionar evaluare trainer & curs

Trainer:

adu Nechita – licenţiat LIFO® şi Human Synergistics®, cu experienţă certificată în managementul echipelor de vânzări, tehnici de comunicare şi negociere, sisteme de vânzare, sisteme manageriale, cultură organizaţională obţinută în companii multinaţionale.

Oferta speciala pentru Dumneavoastra:

  • 3 + 1 gratis: In cazul participarii a 3 persoane de la aceeasi firma, a 4-a persoana beneficiaza de gratuitate, deci, platiti 3 si instruiti 4
  • Tarif redus cu 50 % pentru a 3–a persoana participanta: In cazul participarii a 2 persoane de la aceeasi firma, a 3-a persoana beneficiaza de tarif redus cu 50%
  • Inscrieri timpurii: Cei care trimit formularul de inscriere pana la …… a.c. beneficiaza de reducere de 10 % din tarifului instruirii
    Se asigură materialele suport pentru derularea instruirii, catering, coffee break.
Pentru mai multe informații:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Scroll to Top

Caută