Brexit – Intelegere si adaptare a mediului antreprenorial

WEBINAR  11 februarie 2021  platforma ZOOM a CCI Prahova

Tematica:

  • informații despre aspectele vamale aplicabile
  • implicații fiscale în context BREXIT
  • continuarea activității firmelor care operează în UK accesul pe piața muncii din UK și condiții pentru lucrătorii detașați oportunități de afaceri parteneriate investiționale UK – România

Prezentări susținute de specialiști din cadrul:

  • Ministerului Finantelor – Vama si ANAF
  • Ministerului Economiei,
  • Ministerului Muncii,
  • reprezentantii diplomatici ai Ambasadei Romaniei la Londra, respectiv Ambasadei UK in Romania

Informatii suplimentare si inscrieri la:

  • Tel: (+40) 244 51 45 30, Fax: (+40) 244 51 25 52,
  • E-mail: mihaela.hristache@cciph.ro

De la inceputul acestui an, evenimentul care are deja un impact covârșitor asupra tuturor aspectelor activității economice a țării noastre este BREXIT. În contextul schimbărilor majore cu care ne vom confrunta din această perspectivă și în virtutea rolului său de factor de informare, consultanță si asistență pentru comunitatea de afaceri, Camera de Comerț și Industrie Prahova va organiza evenimentul online

„BREXIT – INTELEGERE SI ADAPTARE A MEDIULUI ANTREPRENORIAL”, acesta urmand sa aiba loc JOI, 11 FEBRUARIE 2021, DE LA ORA 11.00, pe PLATFORMA ZOOM A CCI PRAHOVA.

Evenimentul se adresează, în primul rând, companiilor interesate si implicate în relații de afaceri pe piața britanică, dar și celor care doresc să înțeleagă mai bine aceste schimbări cu impact la nivel european, pentru a-și ajusta sau reorienta activitatea în mod corespunzător și a transforma un moment de schimbare într-o oportunitate de viitor, în condițiile în care Marea Britanie este un important partener economic al României, singurul stat cu care țara noastră a înregistrat un excedent comercial, atunci când acesta făcea parte din Uniunea Europeană.

Astfel, din tematica pe care ne propunem să o abordăm fac parte urmatoarele subiecte: informații despre aspectele vamale aplicabile, implicații fiscale în context BREXIT, continuarea activității firmelor care operează în UK, accesul pe piața muncii din UK și condiții pentru lucrătorii detașați, oportunități de afaceri și parteneriate investiționale UK – România.

Evenimentul va avea o sesiune de Q&A care vă va permite să adresați întrebări punctuale specialiștilor care au confirmat deja prezenta, din cadrul Ministerului Finantelor – Vama si ANAF, Ministerului Economiei, Ministerului Muncii, reprezentantii diplomatici ai Ambasadei Romaniei la Londra, respectiv Ambasadei UK in Romania. Prezenta Dumneavoastra la eveniment o puteti face transmitand, pana cel tarziu luni, 8 FEBRUARIE 2021, la email: externe@cciph.ro, confirmarea de participare, mentionand datele firmei si ale persoanelor participante, urmând sa primiti ulterior pe mail programul si link-ul zoom al evenimentului.

Detalii suplimentare puteti obtine de la

    • Mihaela HRISTACHE, DIRECTOR Internal and International Relations Department, PRAHOVA CHAMBER OF COMMERCE AND INDUSTRY
    • Phone: (+40) 244 51 45 30
    • Fax: (+40) 244 51 25 52
    • E-mail: mihaela.hristache@cciph.ro

 

Locație

Platforma ZOOM - virtual
Scroll to Top

Caută