Conferinta: 𝗣𝗿𝗼𝘃𝗼𝗰𝗮̆𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗘-𝗧𝗥𝗔𝗡𝗦𝗣𝗢𝗥𝗧. 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝘃𝗲𝗿𝘀𝗲 𝘀̦𝗶 𝘀𝗼𝗹𝘂𝘁̦𝗶𝗶
17 octombrie - 10:00 - 12:00
FreeVă invităm la Conferinta:
𝗣𝗿𝗼𝘃𝗼𝗰𝗮̆𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗘-𝗧𝗥𝗔𝗡𝗦𝗣𝗢𝗥𝗧. 𝗖𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝘃𝗲𝗿𝘀𝗲 𝘀̦𝗶 𝘀𝗼𝗹𝘂𝘁̦𝗶𝗶,
pentru ca, în data de 17.10.2024, începând cu ora 10:00, timp de aproximativ 2 ore, să discutăm cu avocații din cadrul Filip & Company problemele juridice ridicate de utilizarea noului sistem:
1. RO e-Transport: Noutăți legislative și obligații de raportare. O privire de ansamblu asupra modificărilor legislative recente, care impun obligații suplimentare companiilor ce transportă bunuri riscante și necesitatea raportării corecte.
2. Provocările aplicării sistemului RO e-Transport și soluții eficiente.
Analiza principalelor dificultăți întâmpinate în implementarea sistemului, cu exemple și soluții practice pentru conformarea la cerințe.
3. Reguli de raportare și arii gri în legislația e-Transport. O discuție despre aspectele neclare sau controversate din reglementările e-Transport și cum să navighezi aceste provocări juridice.
4. Studiu de caz: Lecții din experiența companiilor în implementarea e-Transport. Prezentarea unor exemple reale de companii care au implementat cu succes sistemul, evidențiind bunele practici și greșelile de evitat.
5. Riscurile de neconformare în sistemul RO e-Transport și cum le poți evita. Explicarea sancțiunilor asociate neconformării și a pașilor pe care firmele îi pot face pentru a evita amenzile și alte riscuri juridice.
𝑭𝒊𝒍𝒊𝒑 & 𝑪𝒐𝒎𝒑𝒂𝒏𝒚 este una dintre firmele de avocatură de top din România (și una dintre cele mai mari firme de avocatură din București) oferind asistență de înaltă calitate în toate domeniile relevante ale dreptului pentru afacerile care operează în România. Specializați în proiecte complexe și cu o abordare inovatoare, echipa de peste 80 de avocați din cadrul Filip & Company are o vastă experiență în numeroase domenii, precum fuziuni și achiziții, drept administrativ, comercial, bancar, energie, imobiliare, dreptul concurenței, dreptul muncii, piețe de capital, proprietate intelectuala, protecția datelor, protecția consumatorilor sau dreptul mediului. Filip & Company oferă, de asemenea, asistență juridică și reprezentare în litigii și arbitraje din toate domeniile relevante pentru afacerile clienților, inclusiv în arbitraje, litigii fiscale sau în cele legate de proceduri de achiziții publice.
Seminarul va fi susținut de:
𝑴𝒊𝒉𝒂𝒊-𝑨𝒅𝒓𝒊𝒂𝒏 𝒁𝑨𝑴𝑭𝑰𝑹
Avocat în cadrul Filip & Company, Adrian ZAMFIR are experiență în cadrul mai multor ramuri de drept, cea mai extinsă experiență fiind aferentă litigiilor administrative și fiscale. Adrian reușește în toate interacțiunile sale cu autoritățile fiscale și clienții să realizeze cu eficiență transmiterea informației tehnice, fiscale, cu ajutorul unor termeni prietenoși și accesibili, bazându-se pe exemple preluate din experiența dobândită și cazuistica analizată.
Schimbările fiscale din anul 2023 l-au determinat pe Adrian să aprofundeze sistemele E-factura și E-transport, clarificând pentru clienții naționali și internaționali problemele ridicate de aplicarea acestor sisteme.
Experiența dobândită în proiecte complexe din diverse arii de practică i-a permis apropierea de regulile în materie de TVA, impozit pe venit sau prețuri de transfer, arii în care activează cu titlu regulat și în care reușește să comunice apărările și punctele sale de vedere într-o manieră clară și eficientă atât pentru autorități, cât și pentru instanțe.
𝑮𝒆𝒐𝒓𝒈𝒆 𝑻𝑹𝑨𝑵𝑻𝑬𝑨
Avocat cu peste 15 ani experiență în domeniul litigiilor fiscale, George este coordonator al Centrului de Dispute Fiscale din cadrul Filip & Company.
Deoarece orice disputa poate fi prevenită, George urmărește să faciliteze înțelegerea implicațiilor fiscale pe care le au operațiunile derulate de clienții Filip & Company. În cadrul activității sale a asistat societățile naționale și multinaționale în dispute fiscale ce au vizat probleme legate de facturare în materie de TVA, impozitarea operațiunilor transfrontaliere, verificarea prețurilor de transfer implementate la nivelul grupurilor. În ultima perioada, George a urmărit sprijinirea clienților în vederea înțelegerii noilor reglementări fiscale adoptate în a doua parte a anului 2023 astfel încât să se prevină consecințele nefaste ale inspecțiilor fiscale.
La baza experienței sale stă o pregătire internațională, atât în sistemul legal din România, cât și cel din Franța. Experiența câștigată în România și în Franța i-au oferit o perspectivă europeană și o mai bună înțelegere a domeniului legal și a intereselor și obiectivelor economice ale clienților.
Participarea este 𝗚𝗥𝗔𝗧𝗨𝗜𝗧𝗔, pe baza confirmarii transmise pana la data de 09.10 a.c., la adresa de email: curs@cciph.ro, tel. 0244.596369, 0741231247, persoane de contact: Ancuta Neder-Director, Silvia Ghinea-consilier.
Va asteptam cu drag !